måndag 19 oktober 2009

HÄFTIGA GLASÖGON







16 kommentarer:

  1. asså vafan varför försvinner bilden på viktor? är det du viktor som tar bort den? högst omoget isåfall

    SvaraRadera
  2. men kom igen! det är ju asroliga bilder. alla ser värsta häpna ut

    SvaraRadera
  3. om det är något jag vägrar så är det den bilden, förutom det och när det handlar om att gå på klubb brukar jag inte vägra så mycket

    SvaraRadera
  4. asså viktor din fitta, sluta var en sån fitta
    släpp din heder wtf

    SvaraRadera
  5. ha vilka efterblivna jävlar vi är

    SvaraRadera
  6. haha, så sjukt fåfäng kille! sätt upp kortet igen, sån här censur kan inte få förekomma på G&J!

    SvaraRadera
  7. jag hatar er alla
    ni är döda inuti

    SvaraRadera
  8. men du ser ju inte dummare ut än de andra! och ingen annan klagar

    c

    SvaraRadera
  9. fan vad snälla bilder det är, torkel ser lite ut som en glad och tokig diesel.

    SvaraRadera
  10. ja precis, alla ser ju lika fåniga ut! jag om någon borde klaga på min bild, men jag vet att om 100 år, vem kommer tänka på den här bilden då liksom!

    SvaraRadera
  11. MEN DET HANDLAR INTE OM ATT MAN SER DUM UT JAG HAR ANDRA ISSUES SOM JAG INTE MÅR BRA AV KAN JAG FÅ HA DET IFRED och jag skiter väl för i satan vad som händer om 100 år

    SvaraRadera