måndag 5 oktober 2009

i torsdags var min ettårsdag som arbetslös

6 kommentarer:

  1. vet inte vem som bytte header men galet vacker och knasig film!

    SvaraRadera
  2. grattis pojken. faaaaaan vad fin header-pic. loves it

    SvaraRadera
  3. ja det är jag som har gjort det. jag håller med om att den är vacker men jag vet fortfarande inte vad jag tycker om filmen, måste se om den. kommerk nappt ihåg vad jag tyckte, för många intryck kanske.

    tack j-butt!!!

    SvaraRadera
  4. vilken film är det? jag får för mig att det är en kärlekshistoria, när dom är ute i skogen där under kräftskivan, é de det?

    SvaraRadera
  5. det är scenen då hon och per bråkar på grusplanen å han åker ifrån henne med moppen. å just den bilden är när hon ser han åka. sen kommer han tllbaka å dom e sååååååååååååååå fina.

    SvaraRadera