tisdag 13 oktober 2009

Hej Alla Fina Läsare :D

Hej alla!

Alltså måste bara säga: Oj vilken skön dag jag har haft idag! Bara tagit det lugnt, kände att jag var värd en dag för mig själv :D Unnade mig en sovmorgon och sen har jag bara tagit det lugnt! Riktigt skönt, lagade en god lunch också hehe :) Ja nu så har farsan dragit till sitt garage och jag är barnvakt åt Julia. Sedan ska jag nog baka en kaka åt min familj som en liten överaskning tänkte jag :P Hoppas de blir glada! Sedan blir det nog ett fotbad och fortsätta på den där bra romanen som polarn lånade ut åt mig :D Den är så himla bra! Sen blir det väl att kolla på lite TV med älsklingen tills vi somnar :) Hehe! Hoppas ni alla har en lika fantastisk dag som jag!

Imorgon ska man tillbaka till jobbet! (Blä) Tråkigt, men det blir nog kul också. Har blivit lite ensamt idag, skönt att träffa de andra igen! Funderar på att äta lunch på teatercafét med Bettan imorgon, lyxa till det lite i vardagen :P Sedan ska jag nog stänga in mig på toaletten och skära ut mitt hjärta och spola ner det i toaletten! Eller så kastar jag det i ryggen på nån ful äcklig jävel! Sen så kanske man sätter tandpetare i ögonen och försöker dränka sig i handfatet :D! Då blir nog bettan överaskad hehe :) Men det blir nog skönt! Brukar inte vara så mycket kunder på onsdagar! (Alltså, haha! Har typ ALDRIG fattat! Varför heter det Onsdag? Vem är On? Ons Dag! Haha!!)

Hoppas att jag blir påkörd av en buss efter jobbet! Ha de bra, skjtu mig ida'! :D Döda Döda Döda Röven Döda!!!!!!!! Hehe (Lite knäpp Idag :D)

3 kommentarer:

  1. onsdag.. heter det inte så efter Oden eller nått sånt?

    SvaraRadera
  2. Hehe ta den där oden och kör upp i Röven va :P Hehe :)

    SvaraRadera