söndag 8 november 2009

asså shit fan
jag har så jävla ont i mitt knä, slog jag mig igår?

7 kommentarer:

  1. ja det klart, gunnar hoppade in i dig. minns du inte det?
    /billy

    SvaraRadera
  2. hoppade gunnar in i mig? jag kommer inte ihåg
    tack!!!!

    SvaraRadera
  3. men jo du vet när du satt på chrilles säng så kom han farande! jag trodde typ att jag var mer drucken än du.

    /Billy Bécasse

    SvaraRadera
  4. nä jag kommer inte ihåg så mycket förutom att ja vann i age of empires och vi hade lite fest i toaletten. sen var det som bara rörigt. jag tyckte typ de va jobbigt

    SvaraRadera
  5. lägg av! det var ju hur roligt som helst på björns rum, när du var musikväljare och fyllde på mitt vinglas så fort det tog slut. all musik var sjukt bra och gjorde mig lycklig! var du värsta packad då?

    /billy

    SvaraRadera
  6. hahaha!! ja men det var svinbra. alltså det var hur kul som helst!!!!!!! nä jag var nog inte speciellt full då bara, lagom. hade ju liksom satt i mig en pava på dagen så det kanske va nära till att bli full på nytt eller nåt...
    jag vill göra det igen, dataspel, vin å popcorn!! och musik så klart

    SvaraRadera