tisdag 3 november 2009

Grabbar! Och alla andra!
Det blir klubb i vår regi.

16 kommentarer:

  1. Hurra!!!!! Hurra!!! Ska vi prata om det och fira över en pava var ikväll?

    SvaraRadera
  2. du vet där eric jobbar, angelini. fast det sitter ju typ ihop med något hotell, så i hotellbaren. eller restaurangens bar. vet inte riktigt vad som är vad. i hörnet vid pipes, det där neonfärgglada som man sern är man går förbi utanför typ alltså!

    *rörigt*

    SvaraRadera
  3. ja, men det är ju göttlyxigt! så himla roligt!

    SvaraRadera
  4. javisst! fast det blir inte förrän i slutet av januari nån gång. då måste du komma upp och spela låtar torkel!! om du inte bor här då, vad vet jag. det kommer typ vara varje helg.
    /billy

    SvaraRadera
  5. vad händer ikväll
    ringa ihop grabbarna så pavar vi!

    SvaraRadera
  6. pava ikväll röstar jag på
    /g

    SvaraRadera
  7. PAVA! PAVA! PAVA! har christian åkt? va gör g8e-slynerna? joar? erik? är emil hemma? vem fan bryr sig? vad händer? vem är det som kör egentligen? fan..

    SvaraRadera
  8. fy fan vad vi är bra asså
    lätt pava ikväll btw

    b-boy

    SvaraRadera
  9. björn? pava ikväll?
    om d blir pav, ring mig...

    SvaraRadera
  10. ingen pava tyvärr. däremot en finfin cl-kväll, men bl.a. två vackra mål av aguero och en stark upphämtning av united

    det finns en värld utanför pavan också!

    SvaraRadera
  11. visa mig den världen......

    SvaraRadera
  12. den visade ju sig själv igår knasfnatt

    SvaraRadera
  13. jag är blind för den sortens värld

    SvaraRadera