måndag 9 november 2009




hahaha kolla vad jag skrev på min skunk när jag kom hem i lördags. jag fattar ingenting

asså fa n ja e hgetl full ahha men jag drömmr ändå o nåt och kommer ihåg menina rdrmmer änve fast jag e full och det e fan en äjävlgit stor grej för mig iallafall ite................ fan. är jag.. våga itne säa. sjuk i huvet säger jag....... jag frstår fan inte det hät libr. y jag fösrå vrkigen självmorden men jag kämpar emot dom. jag ve inte varför. jag älskar för mcket. jag älskar dig. ska man dö sen dör man. man e död för alltid

14 kommentarer:

  1. vilket pucko! trodde du var lugn ju.

    /Billy

    SvaraRadera
  2. mm jag hade ju ansvaret å ta hem gunnar! vi stod å rökte cigg utanför deras trapphus

    SvaraRadera
  3. haha! vilka killar!! jag menade mest pucko som nåt festligt.

    /billy

    SvaraRadera
  4. pucko är väl inte så festligt? jag skrev pucko till en som kommenterade på min blogg igår

    SvaraRadera
  5. fattar du hur bra skiva crossing the red sea är, som en jäkla greatest hits ju! otroligt.

    /Billy

    SvaraRadera
  6. haaha. det är så jävla sant, som en greatest hits!!! mer adverts!!

    haha kommer du ihåg när gunnar spelade någon låt i christians rum

    SvaraRadera
  7. det är inte långt ifrån att man börjar gråta, så bra är det. dessutom åt jag fläskpannkakor till lunch, tunna fläskpannkakor med lingonsylt.

    /Billy

    SvaraRadera
  8. gott!!!! hahaha. själv gör jag o poffe månades lista

    SvaraRadera
  9. en reklambyrå vill att jag ska vara med i någon sorts grupp som ska hålla på med arvikafestivalen. dom vill att jag ska komma förbi på kontoret på fredag. MEN AJG BOR JU I UMEÅ!!

    SvaraRadera
  10. jag kan ta ansvar för mig själv sedeså, när jag kom hem i lördags ställde jag mig och lagade mat, hackade rödlök fräste den i olivolja, kokade nudlar och kokade ägg, sjukt gott.

    /g

    SvaraRadera
  11. hahahaha!!!!!! ja det e klart du kan. men du var ju så vimsig, ville ju inte att du skulle snava i trappen utan att nån ser det. eller nåt sånt!! det är väl bra??

    fick det här mailet nyss:
    "Okej, vi måste kolla med Arvikakontoret om de kan betala biljetten. Hör av mig imorgon.

    Du är vår Arvikaprins."


    ps. låter som en fett god rätt!

    SvaraRadera
  12. mer webb-kul, nu en kommentar som jag fick på min blogg


    fanny | IP: 81.230.43.82
    hon på tröjan e väl astrid? ni passa inte ihop va?

    haha

    SvaraRadera
  13. ja det lät väldigt gott gunnar!

    ja såg det där, häftigt med arvikatjosan men med hon den dära fanny vet jag inte.

    SvaraRadera
  14. mm hoppas det blir kul, hon skulle kolla om jag kunde komma på fredag enligt deras budget typ! haha ja fanny var bara knasig

    SvaraRadera