onsdag 25 november 2009

Högerpolitik: Det ska löna sig att vara rik.

15 kommentarer:

  1. Camera Obscura har gjort en cover på Tougher than the rest, hur genialt är inte det?

    SvaraRadera
  2. Haha, Strage snackar om Human League, OMD och Depeche! Är det han eller jag som är en ägare?

    SvaraRadera
  3. jag lyssnar på The Lawlessness of the ruling classes och frapperas över ljudbilden, kunde inte erinra mig att det var så bra, så snyggt. om jag inte visste bättre skulle jag nästan tro att det var en ommixad version som fanns på spotify. typ i "so old it's new" t.ex.

    SvaraRadera
  4. hahah!!! abbarn!! för i helvete, fixa ett jävla schack!!! ska vi dra på myrorna å allt de där efter ditt jobb å leta ett? typ returmarknaden

    SvaraRadera
  5. osch! låter grymt men det känns lite stressigt idag, tror jag. imorgon eller på fredag kanske? ska dock köpa sprayfärg idag.

    pearl's dream kan vara årets låt.

    SvaraRadera
  6. vadå stressigt? vad ska du göra då, träna och hålla på. jävla svindlare

    SvaraRadera
  7. sedan jag sist kollade har besökarantalet höjts rejält. igår var det 150!

    SvaraRadera
  8. kan bero på att lisa fransson har länkat till oss i ett inlägg!!!!
    radiobedlam.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. togher than the rest - äga!
    varför gör inte fler coola artister covers på springsteens mer anonyma äglåtar? typ prove it all night!

    b

    SvaraRadera
  10. såg just den här statusen på facebook, hahaha:
    "då har man bokat ryggmassage och kurbad åt både mig och älsklingen på IKSU spa gu se skönt! :)"

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. För att travestera Erik: Dom fick det fan bäst!

    SvaraRadera
  13. jag lyssnade också igenom hela lawlessness of the ruling classes igår, jag gillar den "luftiga" ljudbilden. musiken är som sorglös medan hans texter är typ depression textifierad! kanske inte så extremt, men ungefär.

    SvaraRadera
  14. hon ska ha tack, fransson.

    a men typ torkel! verkligen en jäkligt bra skiva.

    /billy

    SvaraRadera