tisdag 17 november 2009




surfer blood är, trots sitt töntiga namn, bra.


20 kommentarer:

  1. Trevligt: jag kommenterade precis ett inlägg på vapnets hemsida varpå jag snart upptäckte att Viktor kommenterat det föregående.

    SvaraRadera
  2. asså chrille S.P.O.C.K äger ju! haha!

    SvaraRadera
  3. så jävla stämning albin! jag har för övrigt även skrivit i hospitalets gästbok! haha!!!

    SvaraRadera
  4. asså jag hatar rakel idag

    SvaraRadera
  5. haha asså moonlight shadow med hospitalet, jag dör. kanske världens bästa låt!

    SvaraRadera
  6. hahaha rakel!! alltid lika briljant. jag drar efter lunch. suga. ont i vaden.

    SvaraRadera
  7. hatar rakel idag!!!!!!!!! berätta inte sånt där!!
    ja alltså den är så jävla bra, det är ett genidrag

    SvaraRadera
  8. erkänn att det är roligt. ändå ingen som kommer tro på det.

    SvaraRadera
  9. varför inte? vad betyder fryntlig. det är kul sure..... va fan!! jag e hungrig. bjuder du på droskan eller

    SvaraRadera
  10. elller de kostar väl en massa pengar å parkera bilen förstås

    SvaraRadera
  11. haha, s.p.o.c.k är ju riktigt bra rymdpop. vad hette de där andra som du tipsade om nu igen? nåt med space

    chrillo

    SvaraRadera
  12. solid space är det nog, blir det något ikväll? igår var det ju hugget i sten enligt björn

    SvaraRadera
  13. det som är hugget i sten är hugget i sten, punkt. det finns ju dylika fornlämningar som bevarats i mer än 50 000 år, så inte slutar det som är hugget i sten gälla över en natt inte.

    b

    SvaraRadera
  14. bra. jag har varit på systemet och ska dricka en öl till maten, när ska jag komma hem till dig min kompis?

    SvaraRadera
  15. kom när du vill, mi casa su casa vettu
    jag och chri ska se sverige - italien kl 20.50

    SvaraRadera