måndag 16 november 2009

grabbar och sånt






22 kommentarer:

  1. haha min styrkedemonstration är typ det vidrigaste jag sett

    b

    SvaraRadera
  2. den är cool
    jag är ciggsugen

    SvaraRadera
  3. det var på tiden! de goda tiderna.
    /Billy

    SvaraRadera
  4. fatta va bra joakim pirinen är, läser ett av hans seriealbum och lyssnar på husker du, genialiska människor allihop!!!
    /g

    SvaraRadera
  5. serier alltså, där är man inte ens med i matchen.

    SvaraRadera
  6. inte jag heller, därför lånade jag en bok, det är fan ball

    /g

    SvaraRadera
  7. cool! vad händer imorgonkväll?

    SvaraRadera
  8. imorgon händer det definitivt grejer

    SvaraRadera
  9. exakt vad vet jag inte, det är väl upp till oss att fylla schemat med aktiviteter. men nånting ska helt klart hända

    SvaraRadera
  10. är bilderna otryckbara för er också? isåfall, varför laddar du upp bilderna så smått att man inte kan trycka på dom så dom blir större? gillar att länka direkt till bilderna från min blogg men det är ju inget kul om dom är små. dessutom gillar jag att ta en ordentlig titt

    SvaraRadera
  11. dom tre sista funkar för mig, resten skiter sig

    jag tycker förresten också om ordentliga tittar, ska man bara titta halvhjärtat kan man lika gärna skita i det.

    SvaraRadera
  12. så himla konstigt att det blir så, riktigt tråkigt

    SvaraRadera
  13. ja, det blev nå fel, orkar inte ändra på skiten

    SvaraRadera