måndag 23 november 2009

dramatiskt session













14 kommentarer:

  1. WOW! Världens bästa blogg?

    SvaraRadera
  2. strålande (bokstavligt talat på vissa bilder)!
    /g

    SvaraRadera
  3. Att bilen höll. Att vi är hela. Bra dike och fint ljus.

    SvaraRadera
  4. tacka fan för det diket!!!

    SvaraRadera
  5. världens bästa dike!
    världens bästa grabbar och jargong!

    SvaraRadera
  6. shit vad jag njuter på cigg-bilden

    SvaraRadera
  7. alltså vi hänger i det här kommentarsfältet länge va? vad händer idag? pepparkakor och schack har jag och christian pratat om! ska till psykiatri-grejs om en timme!!!! TAGGA (skoja)

    vad betyder ditt namn björn?

    SvaraRadera
  8. fan å, jag måste va på badmintonhallen typ hela kvällen. skulle gärna spela schack asså.
    men fatta vilken helg det blir! man vet verkligen inte om man ska skratta eller gråta.

    daul kim?

    SvaraRadera
  9. vad betyder daul kim
    mitt namn är ett citat av bertrand russell, jag kan förklara det när vi träffas

    SvaraRadera
  10. okej
    daul kim är en tjej på 20 som för några dagar sedan tog livet av sig, hon var modell också.

    här är hennes blogg
    http://iliketoforkmyself.blogspot.com/

    http://www.rodeo.net/uploads/images/37842.jpg

    SvaraRadera
  11. om de hade vart ett annat dike hade våra namn kunna stått där

    SvaraRadera