onsdag 11 november 2009

Bär ut mig

I förrgar fick jag veta att ännu en av mina bekanta röstar pa kristdemokraterna. För att försöka första hur langt gangen hans dumskallighet var, sa fragade jag varför; och fick följande smörja som svar: för att illustrera hur fel det stod till i det här landet, sa berättade han att en arbetarfamilj i regel har möjlighet att aka utomlands tva ganger per ar. Tva ganger!!!!! Poängen var alltsa att sa bra ska de inte ha det, de maste ned pa golvet.

Sannerligen säger jag er, att jag har oändligt mycket större förstaelse för pedofiler och nazister än för liberaler.

3 kommentarer:

  1. man kan inte känna empati för liberaler, inte ens för att de saknar densamma. därtill är deras karaktärsdrag alltför omänskliga.
    /Billy

    SvaraRadera
  2. Alltså Kents nya. Också omänskligt. Jag hade ingen aning.
    /Billy

    SvaraRadera
  3. haha, vad du är bra anton!
    förlåt om jag skrattar åt något i grunden tragiskt, men det finns ingen som kan uttrycka politiskt betingad bitterhet lika träffande som du.

    / b

    SvaraRadera