måndag 26 januari 2009

Ljuvt

Jag har som Björn också upptäckt något rätt efter alla andra. Jag vet i och för sig inte hur efter Björn är i sitt fynd, men 20 miljoner träffar på myspace talar väl för att några hann före.

Det fynd jag pratar om är serien Upp Till Kamp. Oftast brukar bra recensioner, folks rekommendationer och en till ytan intressant handling resultera i att man ser något rätt kvickt, men ibland så blir det helt enkelt inte så.

Hursomhaver, nu har jag sett det, och det är verkligen fint. Kan mycket väl vara den bästa svenska serien efter S.P.U.N.G! Och vad fint det är med kärleken mellan Lena och Tommy! Jag har dock bara sett 2 av 4 avsnitt, och jag drar mig lite för att se klart det hela och vara tvungen att hitta något annat som är lika fint. Jag tror jag ska göra som när Joar ser film, se den i 1.5:s hastighet för att hinna se allt snabbare, fast göra det motsatta istället och sakta ner det hela.



PS: Hon Lena är en riktig pudding, och han Erik är sjukt stilig :DS

1 kommentar:

  1. mmm fan vad skönt att höra, albin har bränt ut den till mig

    SvaraRadera