söndag 11 januari 2009

Jag känner mig också harmonisk nu för tiden. Inte direkt uppsluppen eller peppad, men som nöjd på något sätt. Fridfull skulle man kunna säga. Fast å andra sidan är det inte odelat positivt, mättnad tenderar att göra mig passiv, och det är nog därför jag sällan kommer speciellt långt. Men sen finns det ju inget egenvärde i att uppnå en massa saker.

I vilket fall suger det att Viktor ska fara imorgon, han är en fantastiskt hyvens grabb. Det fordrar nästan öl ikväll tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Jag trodde att det var givet, med öl ikväll. Viktor hävdade bestämt det igårkväll i alla fall. Att han är en fantastiskt hyvens grabb är helt klart givet.

    SvaraRadera
  2. fest ikväll!!!!!!!!
    pingpongparty i lokalen eller vad annars?

    nu ska jag äta pannkakor

    SvaraRadera