torsdag 29 januari 2009

Förhoppningar och Regn(bågar)

Du träffar någon som verkar så mycket finare än alla andra
Ju mer du träffar henne, desto finare blir hon
Från och med nu är allt fint du upplevt, och allt fint du kommer uppleva , sådant som tillhör henne
Du fortsätter att lägga till saker i henne och hennes personlighet
Tillslut har du tolkat in så mycket i henne, att det blivit för stort
Du är beroende av henne på det sätt att du måste få ta del av det där vackra igen
Detta kräver att hon ska gilla dig såpass mycket att hon skulle vilja dela sitt liv, om än för en kort stund, med dig
Hon är inte medveten om allt du gjort henne till, och hon kan inte stå till svars för något du gjort.

Dettta är ju rätt iditotiskt, men det är ungefär så jag funkar. Vackert men idiotiskt.

Får hoppas på att hon gillar mig så mycket.

Sidospår: Jag vet att jag är sen, men Beach Boys skiva Pet Sounds är sinnesjukt bra!

2 kommentarer:

  1. "Hon är inte medveten om allt du gjort henne till, och hon kan inte stå till svars för något du gjort." Jag gillar det. Du träffar mitt i prick.

    God only knows.

    SvaraRadera
  2. Det var var nog bland det mest träffande jag läst. Makalöst fint skrivet

    SvaraRadera