fredag 9 januari 2009

FantasiApati

Jag har försökt att göra en årsbästalista för 2008 hela dagen, men varenda formulering känns töntig hur mycket sanning det än finns i den. Istället satt jag i Kalles lägenhet och rökte inne, drack rom och cola och såg på Trainspotting, med en allt större opepp på att röka cigaretterna. Det kändes extra pundigt då jag och kalle tagit av oss till långkalsonger för att slippa röklukten i kläderna. Kan detta vara slutet för mitt rökande?

Tyvärr innebär det nog bara att jag aldrig kommer sitta i långkalsonger och röka till Trainspotting igen.

3 kommentarer:

  1. haha, jag tycker att det låter som ett drömscenario. önskar att jag valde att följa med!

    SvaraRadera
  2. Dum fråga Torkel, du vet ju redan svaret på den. Jag instämmer med Viktor!

    SvaraRadera
  3. Mhm, förresten, jättesnygg bild!

    SvaraRadera