torsdag 22 januari 2009


Viktor (och lisa för den delen)! Elefanten, i alla fall elefanternas ledare, heter ju överste Hathi!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Y5ojV1r1XHM genialt är ju bara förnamnet!



Förresten var det där samtalet typ det konstigaste jag någonsin varit med om , jag gick runt hela dagen efter och funderade på om det var en dröm eller inte, det var så sjukt surrealistiskt.
Men glad blev jag i alla fall, och det i övermått!
Se till att bli glad nu Viktor, annars kommer jag ner och tvingar dig! Och appropå det, när ska vi dricka öl igen? Du behövs ju här uppe!

2 kommentarer:

  1. jag gillar kompositionen, väl uttänkt!

    SvaraRadera
  2. tack björn! vilken lättnad. mitt namnförslag var inte alls i närheten, jag var helt säker på att han hette sharon.. jag vet inte var jag fick det ifrån...

    fin blogg

    /lisagråsparv

    SvaraRadera